Boka bana

Årsmöte 23/11

Lördagen den 23 november bjuder Göteborg Beachvolley Club in till Årsmöte 2019. Det blir förutom årsmöte (där du som medlem har en viktig funktion att delta vid eventuella omröstningar), också en rolig lotturnering, och som avslut en härlig middag och fest ihop med #gbcfamiljen! En dag att boka in i kalendern helt enkelt.

Årsmöte i Göteborg Beachvolley Club 2019

Datum: Lördag 23 november
Tid: 14.00 (fika från 13.30)
Plats: Prioritet Serneke Arena, Kviberg

Schema
14.00 Årsmötet börjar – Prioritet Serneke Arena

Fika serveras från 13.30. Öppet för alla medlemmar och alla medlemmar över 16 år har rösträtt.
ca. 17.00-19.30 Lotturnering
Klassisk lotturnering där alla byter lag från set till set. Ett superbra sätt att lära känna varandra bättre!
19.30-20.30 Dusch/fix och mingel i baren
Alla gör sig fina inför middagen och kvällens festligheter
ca. 20.30-01.00 Middag a la långbord och Klubbfest
Under middagen delas det ut pris till årets medlem och årets tränare, SM-medaljörer hyllas. Kanske blir det något tal också?

Anmälan öppnar inom kort! Håll ut 🙂

Årsmötet är GBC:s högsta beslutande organ, där alla medlemmar kan delta. Alla medlemmar över 16 år har rösträtt och det är vid årsmötet som styrelsen i GBC väljs. Du har chans att påverka och se vad som händer i klubben! Du vet väl att det är du som medlem som i slutändan äger hela Beach Center?

På hemsidan (www.gbcbeach.com, under ”Klubben”) kommer du att kunna ta del av verksamhetsberättelse, årsredovisning, verksamhetsplan, budget och föredragningslistan tre veckor innan Årsmötet. Även Valberedning förslag kommer att presenteras då.

/Styrelsen i GBC